تصویر

نرم افزار اتوماسیون و ارجاع کار شرکت ریزکاران

طراحی شده برای کانون های کارشناسان رسمی دادگستری

امروزه با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، انسان همواره به دنبال استفاده از راه­های مطمئن و سریع در جهت انجام امور و مدیریت کارها می­باشد.

سیستم­ اتوماسیون اداری و دبیرخانه ریزکاران جهت تسریع هرچه بیشتر امور مربوط به کارهای اداری و نیز آسان نمودن دسترسی به انواع اسناد موجود در یک شرکت یا سازمان و ... طراحی و پیاده­سازی شده است. دسترسی آسان به قسمت­های مختلف این سامانه و کاربری آسان و بدون اضافه­کاری از جمله مزیت­های این سیستم به شمار می­رود.

هدف اصلی از پیاده­سازی این سیستم به گونه­ایست که بتوان در عین برطرف کردن نیازهای اساسی هر سیستم اداری و دبیرخانه­ای، کارها را مکانیزه کرد و همچنین از مصرف کاغذ که جزو معضلات محیط زیست و نیز کشورهای جهان سوم می­باشد خودداری نمود.

این سیستم، سامانه­ای کاملاً تحت وب می­باشد که بدون نیاز به هیچگونه افزونه اضافی و تنها از طریق مرورگر و از هر نقطه­ای و نیز (از تمام نقاط دنیا با داشتن دومین و IPStatic) می­توان به آن متصل شده و کارهای مربوطه را پیگیری نمود.

سیستم اتوماسیون اداری و دبیرخانه

  1. مهمترین ویژگی­ها و امکانات:
  1. گزارش­ ها