نرم افزار اتوماسیون و ارجاع کار شرکت ریزکاران
طراحی شده برای کانون های کارشناسان رسمی دادگستری
امروزه با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، انسان همواره به دنبال استفاده از راههای مطمئن و سریع در جهت انجام امور و مدیریت کارها میباشد.
سیستم اتوماسیون اداری و دبیرخانه ریزکاران جهت تسریع هرچه بیشتر امور مربوط به کارهای اداری و نیز آسان نمودن دسترسی به انواع اسناد موجود در یک شرکت یا سازمان و ... طراحی و پیادهسازی شده است. دسترسی آسان به قسمتهای مختلف این سامانه و کاربری آسان و بدون اضافهکاری از جمله مزیتهای این سیستم به شمار میرود.
هدف اصلی از پیادهسازی این سیستم به گونهایست که بتوان در عین برطرف کردن نیازهای اساسی هر سیستم اداری و دبیرخانهای، کارها را مکانیزه کرد و همچنین از مصرف کاغذ که جزو معضلات محیط زیست و نیز کشورهای جهان سوم میباشد خودداری نمود.
این سیستم، سامانهای کاملاً تحت وب میباشد که بدون نیاز به هیچگونه افزونه اضافی و تنها از طریق مرورگر و از هر نقطهای و نیز (از تمام نقاط دنیا با داشتن دومین و IPStatic) میتوان به آن متصل شده و کارهای مربوطه را پیگیری نمود.
سیستم اتوماسیون اداری و دبیرخانه
- مهمترین ویژگیها و امکانات:
- امکان تعریف طبقه بندی(انواع زونکن) به صورت شاخهای و نیز دادن دسترسی به هر طبقهبندی (زونکن) به هر گروه کاربری
- امکان تعریف گیرندگان و رونوشت
- امکان تعریف فرستندگان
- امکان تعریف موضوع نامه
- امکان تعریف درجه اولویت
- امکان تعریف ارتباطات اسناد
- امکان تعریف شیوه ارسال
- امکان تعریف انواع جلسات
- امکان ارسال اس ام اس به افراد برای شرکت در جلسات
- امکان تعریف الگوی ارسال اس ام اس
- امکان تعریف انواع نامه (اسناد)
- امکان تعریف گروه کاربری
- امکان تعریف کاربران و اختصاص آنها به دبیرخانه یا گروههای مربوطه
- امکان تعیین سطح دسترسی بسیار گسترده برای هر کاربر برای کار با قسمتهای مختلف سیستم
- امکان جستجوی گسترده بر روی نامهها
- امکان تعریف انواع دبیرخانه و اعمال دسترسی
- امکان ایجاد الگوی اندیکاتور متعدد
- امکان چاپ تنها شماره و تاریخ نامه در سربرگها
- امکان ثبت و اعمال دسترسی به نامه محرمانه
- ثبت نامه صادره و وارده
- امکان پاسخ به نامه رسیده
- عدم ثبت نامه وارده بدون تصویر
- امکان ثبت نامحدود ضمائم برای نامهها
- امکان ارجاع نامهها به جلسات و ثبت صورتجلسات مربوطه
- نمایش آخرین شماره ثبت شده هنگام شمارهدهی نامه
- نمایش اتوماتیک شمارههای مشابه ثبت شده هنگام نوشتن شماره جدید
- امکان افزودن فرستنده به صورت دستی
- امکان افزودن گیرندگان به صورت دستی
- امکان چاپ (فقط) شماره نامهها در کاغذهای (A4, A5)
- امکان تعریف محتوای صفحه نخست به دست کاربر
- ارجاع نامه به کاربران دیگر
- پیگیری روند ارجاعات نامه
- امکان دادن مهلت پاسخ به نامه
- امکان ثبت درجه اولویت برای نامه
- امکان انتخاب فرستنده و نیز تایپ دستی آن
- امکان انتخاب طرف مکاتبه و نیز تایپ دستی آن
- گزارش ها
- گزارش نامههایی که مهلت پاسخ آنها به اتمام رسیده است
- گزارش نامههای صادره و وارده به تفکیک
- گزارش نامههای خوانده نشده
- گزارش نامهها بر اساس درجه اولویت
- گزارش سوابق نامه
- گزارش نامهها بر اساس طبقه بندی آنها
- گزارش نامههای ارجاع شده به تفکیک
- کارتابل ساده و با کاربری آسان برای هر کاربر
- .....